Klantcase

Het Kalsbeek College voorbereiden op de toekomst

De uitdaging

Hoe groter de school hoe meer stemmen er zijn die gehoord willen worden. In dit traject hebben we het Kalsbeek College geholpen met de inventarisatie of een communicatie-app succesvol zou zijn.

Het resultaat

Een half jaar na de implementatie van de Kalsbeek App gebruikt meer dan 80% van alle gezinnen de app actief, een 92% van de medewerkers.

Producten toegepast

Scholenkoepel

Het Kalsbeek College

Leerlingenaantal

2400-2600

Gebruiker sinds

September 2020

Teveel kanalen zijn verwarrend en kosten geld, tijd en energie

Charlotte de Heij
Communicatiemedewerker Kalsbeek College

500.000+

berichten verzonden in het eerste schooljaar

75%

medewerkers in de app binnen de eerste maand

Ken je Hoy al?

Met Hoy krijgt elke school een eigen mobiele app. Eén centraal communicatiekanaal waarin de school en docenten makkelijk contact houden met ouders en leerlingen.

Meer weten?