Klantcase

VierTaal College Amsterdam aan de bak met Hoy!

De uitdaging

Het VierTaal College in Amsterdam was op zoek naar een manier om hun communicatie via verschillende kanalen meer te stroomlijnen. Zonder daarbij de individuele aandacht voor de leerlingen (en hun ouders) te verliezen.

Het resultaat

Nadat hun zusterschool in Den Haag al enthousiast was over het gebruik van Hoy, is de vestiging in Amsterdam in 2019 ook overgegaan op het gebruik van de Hoy app. Hierdoor is het communiceren tussen de school, ouders en leerlingen nu een stuk makkelijker geworden!

Producten toegepast

Scholenkoepel

Viertaal

Leerlingenaantal

200-400

Klant sinds

November 2019

Over Viertaal College Amsterdam

Het VierTaal College Amsterdam is een school voor leerlingen met gehoorbeperkingen of problemen met spraak en taal. Ze zijn een kleine school, waardoor ze veel individuele aandacht kunnen geven aan de leerlingen.

Communicatie met persoonlijke aandacht

Door het gebruik van Hoy hoeft de school nu niet meer via allerlei verschillende kanalen te communiceren. Berichten, nieuws, formulieren en zelfs een kalender zijn namelijk allemaal terug te vinden in de app!

Op deze manier maakt Hoy effectieve communicatie mogelijk, mét persoonlijke aandacht voor kind en ouder.

Ken je Hoy al?

Met Hoy krijgt elke school een eigen mobiele app. Eén centraal communicatiekanaal waarin de school en docenten makkelijk contact houden met ouders en leerlingen.

Meer weten?